Resposta a la sol·licitud d’informació de l’estat actual de les càrregues inscrites
Tràmit que permet donar resposta als titulars de les càrregues inscrites al Registre de la Propietat amb anterioritat a l’anotació d’embargament practicada per XALOC a la sol·licitud d’informació de l’estat actual de les càrregues inscrites. Caldrà que informin a aquest servei de recaptació si aquestes càrregues inscrites o anotades al seu favor subsisteixen o han estat modificades o minorades per pagament o d’altres causes.
Escolliu el tipus de tramitació
Com fer-ho
Presentant instància:
Les persones físiques que no estiguin obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques poden presentar la sol·licitud, un cop omplerta i signada, de diverses maneres:
- Presentant-la a qualsevol de les oficines de XALOC, després d'haver sol·licitat cita prèvia a través del formulari de sol·licitud o bé telefònicament, indicant l'oficina i el dia i hora desitjats
- Presentant-la a qualsevol altre registre especificat a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i a l'article 25 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Enviant-la a les oficines centrals de XALOC (Gran Via de Jaume I, 39. 17001 Girona).
Tramitació en línia:
Per a tramitar telemàticament cal identificar-se digitalment. Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que correspongui.
La documentació que s'aporti ha de ser en algun dels formats i mides que es detallen específicament al formulari electrònic.
La tramitació telemàtica és obligatòria per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14.2 de la Llei 39/2015.
Si un cop completada la presentació del formulari electrònic no obteniu el corresponent justificant de registre, poseu-vos en contacte amb registrexaloc@xalocgirona.cat per poder-lo rebre a l'adreça electrònica indicada.
També es pot presentar la sol·licitud i la documentació aportada al Registre Electrònic Comú prèvia identificació digital, cercant Xarxa Local de Municipis de la Diputació de Girona (XALOC) com a organisme destinatari.
Si voleu relacionar-vos electrònicament amb XALOC:
- Consentiment de persona física per relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics
- Comunicació o modificació de dades de persones jurídiques per relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics
- Revocació de consentiment de persona física per relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics
Aclariments
Organisme Competent / Responsable
Xarxa Local de Municipis Gironins de la Diputació de Girona
Unitat que tramita la sol·licitud
Àmbit de Gestió Tributària i Recaptació
Classificació temàtica
Recaptació executiva
Qui el pot demanar
Els titulars de les càrregues inscrites al Registre de la Propietat amb anterioritat a l’anotació d’embargament practicada per XALOC.
Canals de tramitació
Presencial / Telemàtic / Correu postal
Període de l’any en què es pot demanar
Durant tot l’any
Termini de presentació de la sol·licitud
Els terminis de presentació s’indiquen en la respectiva sol·licitud:
- Excepte que en la notificació s’indiqui un altre termini, aquest serà de deu (10) dies, a comptar des de l’endemà de la seva recepció.
Requisits previs
- Haver rebut la sol·licitud
- Disposar de les dades requerides
Preu / Taxa
Sense cost
Dades i documents
- Els documents o dades requerides.
- Si s’actua en representació, acreditació de la representació.
Normativa
- Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària
- Reial Decret 939/2005, de 29 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament general de recaptació.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.