Sol·licitud del certificat de serveis prestats com a empleat públic
Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica que una determinada persona ha prestat o presta serveis a XALOC en unes determinades dates, segons consta a l'expedient de personal.
Escolliu el tipus de tramitació
Com fer-ho
Presentant instància:
La tramitació presencial només serà vàlida per a les persones que no es trobin en situació d'alta amb XALOC.
Un cop impresa i degudament emplenada i signada per l'interessat, la sol·licitud es pot tramitar de diverses maneres:
- Presentant-la a qualsevol de les oficines de XALOC, després d'haver sol·licitat cita prèvia a través del formulari de sol·licitud o bé telefònicament, indicant l'oficina i el dia i hora desitjats.
- Presentant-la a qualsevol altre registre especificat a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i a l'article 25 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Enviant-la a les oficines centrals de XALOC (Gran Via de Jaume I, 39. 17001 Girona).
Tramitació en línia:
Tramita (cal identificar-se digitalment)
Si un cop completada la presentació del formulari electrònic no obteniu el corresponent justificant de registre, poseu-vos en contacte amb registrexaloc@xalocgirona.cat per poder-lo rebre a l'adreça electrònica indicada.
També es pot presentar la sol·licitud i la documentació aportada al Registre Electrònic Comú prèvia identificació digital, cercant Xarxa Local de Municipis de la Diputació de Girona (XALOC) com a organisme destinatari.
Si voleu relacionar-vos electrònicament amb XALOC:
- Consentiment de persona física per relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics
- Comunicació o modificació de dades de persones jurídiques per relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics
- Revocació de consentiment de persona física per relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics
Aclariments
Organisme competent / Responsable
Xarxa Local de Municipis Gironins (XALOC)
Unitat que tramita la sol·licitud
Àmbit d'Administració i Organització
Classificació temàtica
Selecció i gestió de personal
Qui el pot demanar
- Qualsevol persona física que presti o hagi prestat els seus serveis com a empleat/ada a XALOC
- El/la representant que formalment es designi a aquest efecte.
Canals de tramitació
Presencial / Telemàtic
Termini de presentació de la sol·licitud
En qualsevol moment
Requisits previs
Prestar o haver prestat els seus serveis en aquest organisme.
Preu / taxa
Sense cost.
Dades i documents
- Dades identificatives de la persona interessada (DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
- Formulari presencial de la Sol·licitud de serveis prestats com a empleat públic.
- Formulari presencial de l'Autorització de representació administrativa.
Normativa
- Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic
- Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril que aprova el text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya.
- Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.
- Decret 214/1990, de 30 de juliol, amb el reglament del personal al servei de les entitats locals.
- Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs.
- Reial decret 1461/1982, de 25 de juny, normes d'aplicació de la Llei 70/1978.
Termini per emetre resolució
El certificat s'emetrà en el termini màxim de tres mesos des de la presentació de la sol·licitud
Sentit del silenci
Negatiu
Recursos
Els ordinaris del procediment administratiu