Menú principal
- Inici
- Contribuents
- Subministrament d'informació 4t trimestre execució pressupost 2013. ORDRE HAP/2105/2012
- Tràmits amb el CSV i NRP
- TRASLLAT OFICINES DE SALT I TOSSA DE MAR
- AVÍS IMPORTANT ALS CONTRIBUENTS DE CASSÀ DE LA SELVA
- TRASLLAT DE L'OFICINA DE CASSÀ DE LA SELVA
- RECORDATORI FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ MODEL 233. DECLARACIÓ INFORMATIVA PER DESPESES EN GUARDERIES O CENTRES D'EDUCACIÓ INFANTIL AUTORITZATS 15/02/2019
- SERVEIS MÍNIMS DE XALOC DAVANT LA CONVOCATÒRA DE VAGA
- Accessibilitat
- Notificacions electròniques a persones jurídiques
- Trasllat del servei d'atenció al ciutadà de les sancions de l'Ajuntament de Figueres (OMAC)
- Tancament de l'Oficina de La Bisbal d'Empordà
- Es modifiquen els festius locals de l'Oficina de Cassà de la Selva
- Realització de tràmits amb XALOC
- Novetats a l’entorn de la Carpeta ciutadana
- XALOC estalviarà un 12,5 % en consum energètic gràcies a la instal·lació de plaques solars
- XALOC facilita als ajuntaments el pagament dels impostos mitjançant un terminal punt de venda
- Nota en relació amb l'Impost sobre l'increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana (plusvàlua)
- XALOC elabora un nou model d’ordenança fiscal de l’Impost sobre l’increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana, adaptada a la recent jurisprudència i al Reial Decret llei 26/2021 (IIVTNU)
- Mesures de prevenció davant la sisena onada
- Trasllat de l'Oficina de l'Alt Empordà-Figueres
- Jordi Camps, president delegat de XALOC, visita la nova oficina de l’organisme a Banyoles
- Consulta el calendari fiscal del 2022
- Com realitzar el pagament de tributs de caràcter periòdic?
- Proveïdors o gestoria
- Seu i Ajuntaments
- COVID-19
- Contribuents
- Tancament temporal de totes les oficines d'atenció al ciutadà de XALOC
- Resum de mesures adoptades en l'àmbit tributari
- Nota sobre els tríptics de pagament i els avisos de domiciliació dels tributs
- Actualització dels calendaris fiscals dels ajuntaments que tenen delegada la gestió de tributs a XALOC
- Novetats en relació amb la taxa pel servei de subministrament d’aigua
- Reobertura de totes les oficines d'atenció al ciutadà de XALOC amb cita prèvia
- Notificació de liquidacions
- XALOC informa als ciutadans
- Contribuents
- Trasllat de l'Oficina de la Garrotxa
- Agenda 2030
- La Generalitat posa en marxa un impost sobre les emissions de C02
- Memòria infogràfica 2020
- XALOC és un Punt d’informació cadastral (PIC)
- Com sol·licitar la domiciliació en el pagament tributs?
- Relacionar-se amb l'Administració pública per mitjans electrònics
- XALOC gestionarà la recaptació de tributs dels municipis del Pla de l’Estany
- Presentació del nou model d’ordenança fiscal reguladora de l’impost de l’increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana
- Memòria de gestió 2021
- La recaptació de la taxa de l’1,5% gestionada per XALOC augmenta un 124% el segon trimestre de l’any 2022
- Entrada en funcionament del servei Correus Pay
- Jordi Camps inaugura la nova oficina de l'organisme a Figueres
- Jornada de presentació del models d'ordenances fiscals elaborats per XALOC
- L'oficina del Gironès es trasllada a la seu central de XALOC a Girona
- Inauguració de la nova oficina de XALOC a Olot
- Contribuents
- XALOC
- Contribuent
- Col·laboradors
- Seu electrònica
- Ajuntament
- Buscar
Xaloc
- Presentació
- Qui som
- Missió i visió
- Memòries de gestió
- Guia de serveis als ajuntaments
- Xarxa d'oficines
- Enllaços
- Esdeveniments i avisos
- Portal de l'empleat/da
- Correu corporatiu
Contribuents
- Serveis
- Normativa i procediment
- Dubtes i preguntes
- Tràmits i gestions
- Calendari del contribuent
- Atenció al contribuent
- Pagament de tributs
- Verificació de documents
- Tributs gestionats
Seu electrònica
- Titularitat i regulació
- Requisits tècnics
- Certificats electrònics
- Calendari de dies inhàbils
- Canals d'accés als serveis
- Data i hora oficials
- Mapa del lloc web
- Avís legal
- Política de cookies
- Protecció de dades
Informació pública
- Transparència
- Informació institucional
- Òrgans de govern
- Informació d'alts càrrecs
- Codi de conducta
- Compatibilitats dels empleats
- Declaració de béns i activitats
- Contractes temporals
- Personal adjudicatari
- Relació de llocs de treball
- Plantilla d'empleats públics
- Convocatòries de personal
- Catàleg de serveis
- Plans i programes
- Conveni laboral
- Alliberats sindicals
- Agenda institucional presidència
- Agenda institucional gerència
- Informació de rellevància jurídica
- Gestió administrativa
- Informació econòmico-financera
- Informació institucional
- Tauler d'anuncis
- Tauler edictal únic
- Butlletins oficials
- Òrgans sancionadors
- Ofertes de treball
- Subhastes
- Avisos i suggeriments
Tràmits i gestions
- Tràmits i gestions
- Cita prèvia
- Catàleg de dades i documents interoperables
- Notificacions
- Factures electròniques
- Verificació de documents
- Carpetes electròniques
- Pagaments