Sol·licitud general
És la presentació d'una sol·licitud o l'aportació de documentació a XALOC. Es pot fer aquest tràmit genèric de presentació d'instàncies quan no existeixi un tràmit específic per a la gestió que voleu realitzar a “Tràmits i gestions”.
Escolliu el tipus de tramitació
Com fer-ho
Presentant instància:
Un cop omplerta i signada, les persones físiques no obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques poden tramitar la sol·licitud de diverses maneres:
- Presentant-la a qualsevol de les oficines de XALOC, després d'haver sol·licitat cita prèvia a través del formulari de sol·licitud o bé telefònicament, indicant l'oficina i el dia i hora desitjats.
- Presentant-la a qualsevol altre registre especificat a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i a l'article 25 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
- Enviant-la a les oficines centrals de XALOC (Gran Via de Jaume I, 39. 17001 Girona).
Tramitació en línia:
Per a tramitar telemàticament cal identificar-se digitalment. Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que correspongui.
Si un cop completada la presentació del formulari electrònic no obteniu el corresponent justificant de registre, poseu-vos en contacte amb registrexaloc@xalocgirona.cat per poder-lo rebre a l'adreça electrònica indicada.
La documentació que s'aporti ha de ser en algun dels formats i mides que es detallen específicament al formulari electrònic.
També es pot presentar la sol·licitud i la documentació aportada al Registre Electrònic Comú prèvia identificació digital, cercant Xarxa Local de Municipis de la Diputació de Girona (XALOC) com a organisme destinatari.
Si voleu relacionar-vos electrònicament amb XALOC:
- Consentiment de persona física per relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics
- Comunicació o modificació de dades de persones jurídiques per relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics
- Revocació de consentiment de persona física per relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics
Aclariments
Organisme competent / responsable
Xarxa Local de Municipis Gironins (XALOC)
Unitat que tramita
Depèn de la sol·licitud
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania
Qui ho pot sol·licitar
Qualsevol persona
Canals de tramitació
Presencial / Telemàtic / Correu Postal
Període de l'any en què es pot demanar
Durant tot l'any
Termini de presentació de la sol·licitud
No n'hi ha
Requisits previs
- Identificació del sol·licitant
- Adreça de contacte
Preu / taxa
Sense cost
Dades i documents
- En cas que no sigueu l'interessat, autorització degudament signada.
- En cas d'actuar com a representat d'una entitat jurídica, còpia de les escriptures de poders o document públic assimilable.
- En cas de comunitat de propietaris, còpia de l’acta de la junta de propietaris o certificació del secretari-administrador.
- En cas d'altres entitats, còpia de document de constitució o estatut de l'entitat.
Impresos del tràmit
» Imprès presencial de la Sol·licitud general
Normativa
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
- Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Termini per emetre resolució
El termini és de tres mesos amb caràcter general
Silenci administratiu
Segons el contingut de la petició expressada a la sol·licitud
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu