Sol·licitud de PIN d'accés a carpeta ciutadana

Aquest tràmit permet sol·licitar el PIN per accedir a la Carpeta Ciutadana. Aquest canal de comunicació permet l'atenció àgil i directe amb el ciutadà. Permet, entre d'altres, la realització dels següents tràmits: obtenció de duplicats de rebuts, documents d'ingrés, consultes de dades de rebuts, calendaris fiscals, etc. Amb la seva utilització evitareu desplaçaments innecessaris, i us suposarà un estalvi de temps i diners.

Aclariments

Qui ho pot sol·licitar

  • L'interessat
  • El representant legal

Qui tramita la sol·licitud

L'Àrea de Gestió Tributària i Recaptació

Documentació que cal aportar

  • Persona Jurídica:
    • En cas de ser el representant legal de la persona jurídica:
      • DNI del representant legal
      • Còpia de les escriptures de poders o document públic assimilable.
    • En cas de ser persona autoritzada pel representant legal de la persona jurídica:
      • DNI de la persona autoritzada
      • Copia del DNI del representant legal de la persona jurídica
      • Còpia de les escriptures de poders o document públic assimilable.
    • En cas de comunitat de propietaris:
      • Còpia de l'acta de la junta de propietaris o certificació del secretari-administrador.
    • En cas d'altres entitats:
      • Còpia de document de constitució o estatut de l'entitat

 

Com fer-ho

Presentant instància:

Un cop omplerta i signada, la instància es pot tramitar de diverses maneres:

  • Presentant-la a qualsevol de les oficines de XALOC, a la Diputació de Girona o bé a qualsevol altre registre especificat a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i a l'article 25 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
  • Enviant-la a les oficines centrals de XALOC (Av. Sant Francesc, 29. 17001 Girona)

Tramitació en línia:

Tramita

  1. Accedir a l'enllaç adjunt.
  2. Emplenar el formulari que apareixerà en pantalla.
  3. Una vegada enviat el formulari i acceptada la sol·licitud, es rebrà un correu electrònic que indicarà quan estarà disponible el PIN per ser recollit a la Seu Central de XALOC.
  4. L'interessat s'haurà d'identificar amb el Document acreditatiu d'identitat quan vagi a recollir el codi PIN a les oficines.

 

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb XALOC:

  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.