XALOC informa als contribuents i ajuntaments

Per tal de minimitzar l'impacte de les mesures que s'estableixen pel RD 463/2020, de 14 de març, que declara l'estat d'alarma (15 dies naturals des de la seva entrada en vigor) en l'àmbit tributari local, XALOC està treballant per tal de donar una resposta homogènia a tots els ajuntaments que tenen delegada la gestió i la recaptació dels seus tributs, i que afectaran als diferents padrons gestionats per XALOC. Aquestes mesures es dissenyaran amb l’ànim de, ajustant-se a la normativa, pal·liar els impactes econòmics per als ciutadans i els ajuntaments. 

L'evolució de la situació actual és la que determinarà l'abast de les mesures adoptades que, amb caràcter general, poden passar per una ampliació dels períodes de cobrament, si més no, en determinats tributs i en atenció als diferents calendaris fiscals aprovats.

La informació concreta referida als calendaris fiscals de cada ajuntament s'actualitzaran periòdicament al web de XALOC, a la qual es pot accedir mitjançant el següent enllaç i seleccionant al menú de l'esquerra de la pantalla Tributs gestionats i el nom de l'ajuntament:

http://www.xalocgirona.cat/ajuntament 

Per aquest motiu, amb caràcter excepcional, s'aconsella accedir periòdicament al web de XALOC per conèixer la repercussió de les mesures adoptades en relació amb els diferents tributs municipals.

Així mateix, la informació també estarà disponible al Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU) via telefònica (972 900 251) o via correu electrònic (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).