Reobertura de totes les oficines d'atenció al ciutadà de XALOC amb cita prèvia

Des d’aquest dilluns, 25 de maig, totes les oficines d'atenció al ciutadà de XALOC han reobert l'atenció presencial al públic. Des de l’inici de l’estat d’alarma per la COVID-19, XALOC ha seguit donant servei a distància. Ara, amb la nova situació de desescalada i les fases de desconfinament, es recupera el servei presencial. Si el passat dilluns, dia 18 de maig, varen obrir de nou la seva activitat presencial les oficines de Girona, Salt, Roses, Tossa de Mar, Cassà de la Selva i L’Escala, avui s’hi sumen les oficines de Palafrugell, l'Alt Empordà i la Garrotxa.

L’atenció presencial al ciutadà a les oficines es realitzarà mitjançant el sistema de cita prèvia. L’objectiu és atendre a tots els ciutadans d’una manera personalitzada i estalviant el temps d’espera. L’atenció es farà amb les mesures d’higiene i la distància de seguretat que recomanen les autoritats sanitàries i amb l’objectiu compartit de limitar la propagació de la COVID-19. La cita prèvia es reservarà per internet a través del formulari de sol·licitud o bé telefònicament, indicant l'oficina i el dia i hora desitjats.

Recordeu que a través de la seu electrònica de XALOC podeu realitzar múltiples tràmits de forma electrònica, els 365 dies de l'any i sense necessitat de sol·licitar cita prèvia o desplaçar-vos a les nostres oficines.