A partir del dia 15 de novembre de 2022 l’oficina de XALOC del Gironès es trasllada a la seu central de XALOC a Girona. Actualment, XALOC disposa d’una xarxa d’onze oficines arreu de les comarques gironines, adaptades cadascuna als serveis que necessiten els ciutadans i els municipis amb delegació. El trasllat d’aquest oficina s’emmarca en els criteris de reorganització i adaptabilitat dels serveis envers els ciutadans i a una millor eficiència en els recursos dels quals disposa l’administració tenint present el servei públic de l’organisme.
Les oficines d'atenció ciutadana ofereixen assistència sobre els tràmits i els serveis de XALOC, per exemple, la documentació necessària per sol·licitar una bonificació, pagament de tributs, etc. Les oficines estan obertes al públic de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Més enllà de l’atenció presencial, es pot realitzar la majoria de tràmits de forma electrònica, els 365 dies de l'any i sense necessitat de desplaçaments, mitjançant la seu electrònica. A més, per a un gran nombre de tràmits, l’atenció es pot fer telefònicament al 972 900 251, amb recepció i devolució de trucada garantida en 24 hores, mitjançant el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU). L’horari d’atenció del CAU és de dilluns a dijous de les 8.30 a les 19 hores i els divendres de les 8.30 a les 16.30 hores.
Consulteu l’horari d’atenció i la situació de les oficines al següent enllaç.