Realització de tràmits amb XALOC

La majoria de tràmits es poden realitzar des de la seu electrònica de XALOC. D’aquesta manera, no cal  desplaçar-se a les oficines i es pot fer qualsevol tràmit de manera telemàtica a qualsevol hora tots els dies de l’any. Així mateix, des de la Carpeta Ciutadana es poden realitzar accions com la consulta dels rebuts i del deute pendent, obtenir el duplicat d’un rebut o el document d’ingrés.

També podeu contactar amb el centre telefònic d’atenció al contribuent, mitjançant el telèfon 972.900.251 o  correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. en horari de 08:30 a 19:00, i el divendres de 08:30 a 16:30. A través d’aquest canal qual es poden gestionar moltes de les qüestions o peticions relatives al compliment de les obligacions tributàries.

· Informació sobre formes de pagament (mitjançant entitats financeres, servei de línia oberta i, si s’escau, per TPV virtual) 

· Sol·licituds de domiciliacions de tributs (informació dels mitjans per realitzar la domiciliació) 

· Sol·licituds de canvi de domicili fiscal (informació dels mitjans per realitzar el canvi de domiciliació) 

· Sol·licitud de remissió de rebuts/ cartes de pagament 

· Sol·licitud de justificants i/o certificats tributaris i altra informació tributària 

· Consulta d’expedients en els procediments de gestió i/o recaptació següents: beneficis fiscals, devolució d’ingressos indeguts, recursos administratius, expedients executius 

Aquelles persones que necessitin una atenció presencial cal demanar cita prèvia. Aquest servei es realitza a tota la xarxa d’oficines de XALOC, seguint les mesures actuals de salut derivades de la COVID-19 per agilitzar les gestions i evitar els temps d’espera i la concentració de persones, seguint les mesures actuals de salut derivades de la COVID-19.

Com sol·licitar-la?

Accedint a la pàgina web de Cita Prèvia

1. Seleccioneu l’oficina on voleu ser atesos. Tot seguit indiqueu el dia i la tipologia de tràmit a realitzar. A continuació seleccioneu l’hora.

2. Empleneu el formulari amb les dades personals de la reserva: DNI, nom, cognoms, telèfon i correu electrònic.

3. Finalment, cal confirmar les dades i obtindreu el resum de la reserva 

Alternativament, si teniu problemes podeu concertar cita prèvia enviant un correu electrònic a la vostra oficina de referència o trucant al Centre d’Atenció a l’Usuari en horari d’atenció al públic.

! En cas que no pugueu assistir el dia de la cita, cal realitzar l’anul·lació, mitjançant el correu electrònic de confirmació, accediu a l’enllaç “cancel·lar”.